Kickoff for alle frivillige

Tirsdag 10. mars kl. 19 inviterer KBK til kickoff for frivillige i Møre Drift VIP.

Kjente og nye frivillige er hjertelig velkommmen til kickoff for 2020-sesongen. Her vil vi gi siste nytt fra klubben og informasjon om årets sesong i forhold til  arrangement. Kjetil Thorsen, daglig leder i KBK kommer på besøk.

Alle kan være med på en kahoot-konkurranse med flott premie. Det vil bli servert pizzabuffet, brus og kaffe til 50 kr. per pers.

Dette er også en fin mulighet til å bli kjent med hvordan det er å være en del av vår enestående frivilliggruppe. Vi håper på å treffe mange kjente og nye frivillige tirsdag 10 mars kl.19.00 i Møre Drift VIP.

For å få oversikt over hvor mange som kommer gir du beskjed til Marie Olsson Lindvåg.
Mobil: 924 07 237

#lagetforlidenskap #kbk