KJØP SOFABILLETT TIL KBK – RBK

KBK savner å spille for 4444 nordmøringer! Nå kan du kjøpe "sofabilletter" og være med i trekninga om å se kampen fra sofa på stadion.

Sofabillett kjøper du her!

Vipps 601146
Du kan også bruke Vipps 601146. Da er det viktig at du skriver ditt telefonnummer i kommentarfeltet: "999 99 999 Sofabillett" for å være med i trekningen av flotte premier. 1 billett koster 100 kr, men ønsker du flere er det selv sagt mulig.

Hva er en "Sofabillett"?
Spillere, trenere og hele klubben savner å spille for 4444 nordmøringer. Uten tilskuere blir det også lite med inntekter knyttet til billettsalg og kiosksalg.

Vi har i skrivende stund ikke fått terminfestet dato, men i midten av oktober spiller vi hjemme mot Rosenborg på Kristiansund Stadion. Om ikke myndighetene åpner opp for flere tilskuere må dessverre de fleste se kampen hjemmefra i egen sofa.

For å gi klubben en hjelpende hånd i en krevende tid anmoder vi alle om å kjøpe seg «sofabilletter» til denne kampen

Sofabillett betyr at man støtter klubben med å kjøpe en billett for kr 100,- og uten at man får være fysisk tilstede på stadion (med mindre man trekkes ut blant de 200 heldige).

Flotte premier
Alle som kjøper sofabillett er med i trekningen av flotte premier:
1. premie: Vinneren får invitere med seg en person til kampen mot Rosenborg der man sitter i sofa på Notar-tribunen og nyter god servering under et varmt pledd.
2. premie: 2 sesongkort til 2021-sesongen.
3. premie: 2 ordinære billetter til kampen mot RBK (Abyss-tribunen).

Vinnerne trekkes ut en uke før kampen mot RBK spilles.

#KBK #Lagetforlidenskap