Liridon Kalludra klar for 3 nye år i KBK

Folkets bidrag ble helt avgjørende for å få signert ny kontrakt med midtbanespilleren

Liridon Kalludra er klar for 3 nye år i Kristiansund Ballklubb.

Den svenske midtbanespilleren som kom til klubben i 2010, er helt tydelig en populær mann i Kristiansund og på Nordmøre.

Årets «Folkets-spiller» aksjon har slått alle tidligere rekorder, og bidragene har kommet inn på hundrevis. Dette har vært helt avgjørende for at Kalludra nå blir å se i KBK-drakt også i årene fremover.

Bedrifter og privatpersoner har gitt engangsbeløp samt at flere har bundet seg til å støtte aksjonen med månedlige beløp gjennom året.
I tillegg har det kommet inn litt over 100.000,- på Sparebank 1 sin folkefinanseringstjeneste SPLEIS.

Vi ønsker å takke alle privatpersoner og bedrifter som har møtt oss med raushet og utelukkende positive tilbakemeldinger under årets aksjon - dette viser nok en gang hvilken utrolig støtte KBK har hos folket på Nordmøre.

Daglig leder Kjetil Thorsen var en lettet og glad mann når kristiansundbk.no snakket med han mandag morgen:

- «Liridon er en av de viktigste kontinuitetspillerne vi har. Han har gått foran med gode holdninger og satt en standard i hva som kreves for å bli god. En ydmyk gutt som bidrar både på og utenfor banen. Rent fotballmessig har han en meget god nær-teknikk og har potensiale til å bidra med masse målpoeng. Vi tror og håper Liridon vil tilføre oss det lille ekstra fremover på banen i år. Når det er sagt, må jeg få takket ydmykt til alle som har vært med å bidratt for å få til dette. Rundt 500 privatpersoner og bedrifter har bidratt denne gangen, noe som er desidert ny rekord. Dette beviser nok en gang at KBK har blitt en sterk merkevare med enorm støtte i lokalmiljøet og på Nordmøre.»

Liridon Kalludra forteller at han ser frem til å slutte seg til gruppa og komme i gang med sesongoppkjøringen:

- «Jeg ønsker å takke alle som har bidratt for at jeg nå kan signere ny kontrakt med KBK. Dette hadde ikke vært mulig uten folket og alle fantastiske KBK-supportere. Nå gleder jeg meg til å komme i gang, og bidra på banen slik at KBK gjør en fantastisk sesong i Eliteserien.»

#KBK #LagetForLidenskap