Mido tilbake til KBK

Vi er strålende fornøyd med å kunne meddele at Amidou Diop i dag har signert kontrakt med klubben frem til 31.12.2022, med forbehold om at arbeidstillatelse innvilges fra myndighetenes side.

- Vi har holdt kontakten med Mido etter at han forlot klubben ved årsskiftet, og har jobbet kontinuerlig for å oppnå enighet med spilleren og for å få alle formaliteter på plass innen overgangsvinduet stenger ved midnatt, forteller Kenneth A. Leren, sportslig leder i Kristiansund Ballklubb

- Mido var en av Eliteseriens beste spillere våren 2019, og tilfører midtbaneleddet vårt tempo, fysikk, spilleforståelse og playmaker-egenskaper. Vi føler nå at vi har god dekning i alle posisjoner, og gleder oss til resten av 2020-sesongen, sier en svært fornøyd Kenneth A. Leren.

Takk til gode hjelpere
- I en tid hvor Koronaen truer klubbøkonomien ville en slik overgang vært umulig å gjennomføre uten gode hjelpere. Her har gode nordmøringer med hjerte for klubben finansiert denne fantastiske signeringen, sier daglig leder Kjetil Thorsen.

Spilleren blir ikke klarert for spill i Eliteserien før arbeidstillatelse er innvilget.

Se videohilsen under fra Mido som gleder seg til å komme hjem for å spille med Laget for Lidenskap!

#lagetforlidenskap #KBK