Morice Mbaye forlenger med 3 år i KBK

Morice Mbaye avslørte etter en flott prestasjon i mål mot Rosenborg, at han signerer for 3 nye år i KBK.

- Vi er meget godt fornøyd med å forlenge kontrakten med Morice. Han er i sin tredje periode i klubben, og har hatt god progresjon under Trond Hjelle hele veien, sier sporslig leder Kenneth A. Leren.

- Jeg er veldig glad for avtalen. Jeg håper den vil la det beste skje, og det blir bra for meg og klubben, sier en fornøyd Morice Mbaye.

Spesielt det siste året har Morice Mbaye hatt en rivende utvikling, noe han også viste publikum i de kampene han fikk stå i fjor.

- Nå har både vi og spilleren en enda mer langsiktig plan for videre utvikling, og vi har stor tro på at Morice på sikt vil bli en meget viktig spiller for KBK, sier Leren.

Morice Mbaye ble kåret til "Årets Unge Spiller" under KBK Årsfest 1. desmber 2019.

#lagetforlidenskap #kbk