Notar-tribunen i tre nye år

Den lokale eiendomsmegleren Notar forlenger som hovedsponsor og øker sitt bidrag til KBK betydelig

Bilde: Mediesjef i KBK, Asgeir Kvalvik, Eier og daglig leder Notar Kristiansund, Stig Flemmen, Eier og administrerende direktør i Notar, Erik Pettersen og daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen // Foto: Tidens Krav

I dag fikk KBK servert en fantastisk romjulsgave på Kristiansund stadion.

Den lokaleide eiendomsmegleren Notar og KBK er enige om veien videre og signerte i dag papirene som gjør at Notar blir en del av laget for lidenskap også de neste tre årene. Det betyr at den flotte tribunen som er plassert i TV-sonen på Kristiansund stadion fortsetter under navnet «Notar-tribunen» t.o.m 2022.

Notar gikk foran og var med på å realisere den første tribunen med tak på Kristiansund stadion tilbake i 2014. Den gangen inngikk partene en viktig 5-års avtale, som nå altså forlenges og løftes betydelig økonomisk.

Daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen, forteller om en utfordrende fremtid for KBK - hvor klubben er helt avhengige av samarbeidspartnere som Notar med flere for å kunne opprettholde satsingen:

- «Først og fremst vil jeg si tusen takk til Notar som blir med oss videre. Det betyr utrolig mye for oss! Dette er en samarbeidspartner som virkelig har hjertet på rett plass. Ja-mennesker som er positive hver gang vi spør om en hjelpende hånd, i likhet med mange andre av våre samarbeidspartnere. Avtalens innhold er ganske lik som de foregående 5 årene, men den økonomiske delen er løftet betydelig. Både KBK og Notar har opplevd stor positiv vekst og utvikling siden 2014, og partene har skrevet under på en god og markedsregulert avtale som begge parter er fornøyde med. KBK er nødt til å øke inntektene skal vi klare å holde oss i Eliteserien på sikt, og denne avtalen er en god start på dette arbeidet inn mot våre samarbeidspartnere. Vi gleder oss til å fylle opp Notar-tribunen med Norges beste publikum i flere år fremover!»

«KBK har blitt en solid nasjonal merkevare» sier eier og administrerende direktør i Notar, Erik Pettersen.

Eier og administrerende direktør i Notar, Erik Pettersen, forteller om en avtale som gir både nasjonal synlighet, og et fantastisk engasjement lokalt:

- «Vi i Notar liker å sammenligne oss med Kristiansund Ballklubb. Det handler om hardt arbeid, ydmykhet og det å vokse i riktig tempo. Det er heller ingen tvil om at KBK begynner å markere seg som en nasjonal merkevare, noe som gir Notar god kommersiell verdi gjennom denne avtalen. Det er helt fantastisk å se hva KBK betyr for folk i regionen, og vi er ikke i tvil om at toppfotballen er med å skape bolyst her på Nordmøre. KBK står for verdier som Notar absolutt kan identifisere seg med, og vi er veldig glad for å kunne være med på laget videre!»

Kristiansund Ballklubb og Notar ønsker alle KBK-venner en fantastisk jul og et godt nytt år!

#KBK #LagetForLidenskap

67775080_10217896919888013_6888768822820470784_n
«Notar-tribunen» forlenges med tre nye år og er klar for å fylles med Norges beste supportere til mange fantastiske kamper på Kristiansund stadion