Flott levegg under arbeid

Nylig fikk klubben byggetillatelse fra Kristiansund kommune, og endelig kan vi sette i gang med byggearbeidet med leveggen bak 1)-tribunen, Slatlem Corner og Møre Drift VIP.

Driftssjef Truls Helland og hans gode medhjelpere Roger Bjerkelund og Edvin Torkildsen er i full gang med å rydde og klargjøre for bygging av den nye leveggen som vil bestå av betongsteiner fra Averøy Betong og treverk fra Talgø.

- Dette blir en forskjønnelse av området på nordsiden av stadion. Mange har kjøpt steiner som gave til klubben, men vi har fortsatt plass til flere. Klubben trenger støtte mer enn noen gang, sier daglig leder Kjetil Thorsen.

Gi en gave
Du kan gi gave til klubben ived å kjøpe steiner i muren for kr. 1000 pr.stk. I gjenytelse får du:

• Navn på steinplate sammen med alle givere.
  • Navn på alle givere i nyhetssak / takkeannonse på våre nettsider
  • Er med i trekningen av 2 stk sesongkort

Ønsker du å støtte klubben med å kjøpe stein, send mail til  Dagfinn Pedersen [email protected] eller ta kontakt på telefon 91164054.

Send oss gjerne mail om du ønsker å utfordre andre til å kjøpe stein også.

levegg
Plantegning av leveggen.
IMG_9986
Edvin Torkildsen(t.v.), Truls Helland i traktoren og Roger Bjerkelund er i full gang med grunnarbeidet med leveggen.