Ny heltidsansatt i NEAS Akademiet

KBK har gleden av å kunne presentere Eirik Ranheim som ny heltidsansatt i NEAS Akademiet

Eirik Ranheim, som har vært knyttet til klubben i et deltidsengasjement som hovedtrener for G14 og G16, har signert en 2-årsavtale med Kristiansund Ballklubb.

Ranheims rolle blir hovedtrener G16 og akademileder for aldersgruppa 11-14 år. Inn under dette ligger også delt ansvar med kretsen og MFK om nasjonal G14, en rolle Ranheim allerede har hatt de to siste sesongene.

Under Ranheims og assistenttrener Johnny Bachs ledelse har G16-laget vårt levert svært mange sterke prestasjoner gjennom året. Laget, som i all hovedsak har bestått av 1.års guttespillere, spilte kvartfinale i NM, vant G16-serien i Nordmøre og Romsdal krets, vant NTF-tiltaket for G15 på våren og sist, men ikke minst, kom triumferende ut av Dana Cup for G15-årsklassen.

Den nye heltidsansatte er naturlig nok fornøyd når kristiansundbk.no snakker med han tirsdag formiddag:

«Jeg er veldig ydmyk og takknemlig for å få muligheten til å jobbe videre med den spennende 2003-årgangen, og ikke minst så gleder jeg meg til å sette i gang med nye arbeidsoppgavene som Akademileder for 11-14 år.

Klubben er i stor utvikling, og interessen rundt klubben har aldri vært større når det gjelder utvikling av lokale spillere. Jeg ønsker å viderebringe den gode jobben som allerede har blitt gjort i NEAS Akademiet, men også videreutvikle akademitilbudet til de mange talentfulle fotballspillerne på Nordmøre. Jeg vet det jobbes godt i klubbene rundt om på Nordmøre, og jeg gleder meg til å kunne følge de gode utviklingsmiljøene tettere.»

Vi gleder oss til å følge fortsettelsen av NEAS Akademiet i regi av Eirik Ranheim og hans meget dyktige kolleger i KBKs ungdomsavdeling.

#KBK #LagetForLidenskap