Ny markedssjef i KBK

Dagfinn Pedersen er nå klar som ny markedssjef i Kristiansund Ballklubb.

Dagfinn Pedersen ble ansatt før Corona meldte sin ankomst. Etter å ha gått ut sin oppsigelsestid i sine øvrige arbeidsforhold, starter han i sin jobb i KBK fra og med 1. mai 2020.

Dagfinn Pedersen har lang og solid bakgrunn innen salg og forhandling av store nasjonale avtaler innen dagligvare og storhusholdning. Merkevarebygging har vært en naturlig del av dette.

Den nye markedssjefen gleder seg til å ta fatt i jobben og møte alle samarbeidsparter til klubben.

- Jeg ser fram til å møte alle og legge fram mine ideer. Jeg mener at det blir viktig å knytte KBK enda tettere sammen med samarbeidsparter og støttespillere. Og at de i mellom knytter gode relasjoner, samarbeid og en god delingskultur, forteller Dagfinn Pedersen. Han framhever folkeligheten klubben uttrykker som en stor fordel.

- Kristiansund Ballklubb treffer meg rett i hjertet. Jeg beundrer de herlige folkene i og rundt klubben og den lidenskapen og gode energien den representerer, sier Dagfinn Pedersen.

Dagfinn er særs fotballinteressert og spilte for Nordlandet og Braatt i ungdommen. Han har de siste 13 årene bodd  i Trondheim, men i fjor høst flyttet han og kona hjem igjen.

Vi ønsker Dagfinn varmt velkommen og lykke til i Laget for lidenskap!

#lagetforlidenskap #KBK