På vei til Ullevål

Møt opp på kamp og hjelp KBK til kvartfinale i NM på onsdag

HJELP KBK TIL KVARTFINALE I NM

Førstkommende onsdag 09.august, klokken 18:30 braker det løs mellom KBK og Florø SK på Kristiansund stadion – en kamp som kan bli historisk for KBK.

Om de mørkeblå går seirende ut mot Florø er de klare for kvartfinale i NM for første gang i historien. Det betyr i praksis at man kun er 2 kamper unna en CUPFINALE på Ullevål stadion.

Nå trenger vi DIN hjelp for å fylle stadion og heie laget for lidenskap videre.

Ved avansement vil det også i en eventuell kvart og semifinale trekkes om hjemmebanefordel, noe som gir KBK en 50/50 sjanse til å få også neste cupkamp hjemme i Kristiansund. Dette vil i tillegg til å være en spillemessig fordel, gi klubben en solid økonomisk opptur.

Vi håper at så mange som mulig støtter opp om denne kampen – og blir med for å fylle Kristiansund stadion i denne ekstremt viktige cupkampen mot Florø.

Billetter til kampen kjøper du HER

SESONGKORT GJELDER IKKE TIL DENNE KAMPEN.

NB! Florø kommer med rundt 200 tilreisende supportere. Hele KBBL-tribunen er satt av som bortefelt til denne kampen.

Det e vi, som e, fra Kristiansund!

#KBK #LagetForLidenskap