Pål Erik Ulvestad med videre

Pål Erik Ulvestad har forlenget kontrakten med Kristiansund Ballklubb

«Pål Pål, Pål Pål Pål Pål!»

I dag kan vi endelig og gledelig annonsere at Pål Erik Ulvestad har forlenget kontrakten med Kristiansund Ballklubb.

Den hardtarbeidende midtbanespilleren har signert en kontrakt som binder han til klubben ut 2020.

Sportslig leder i KBK, Kenneth André Leren foteller om en midtbanespiller som har vært utrolig viktig for KBK tidligere - og som helt sikkert vil være med å løfte dette KBK-laget til nye høyder:

«Pål Erik er en kontinuitetsspiller for oss, og har vært en viktig brikke i den eventyrlige reisen KBK har hatt de siste 5 årene. Pål Erik er en meget profesjonell fotballspiller, i tillegg til han er en veldig fin gutt å ha i garderoben. Rent fotballmessig har han en helt egen evne til å lese spillet, og er meget flink på å spille lagkameratene rundt seg gode. Vi er veldig fornøyd med at Pål Erik blir med oss videre, og at vi med det har med oss to blad Ulvestad også i årene som kommer.»

#KBK #LagetForLidenskap

tcc97dcf