Per Otto Dyb ny styreleder i KBK

Mandag 9. mars avholdt Kristiansund Ballklubb et godt besøkt årsmøte.

Klubben er stolt over nok en fantastisk prestasjon i 2019, med sjetteplass i Eliteserien som viktigste sportslige resultat.

Klubben har levert tilfredsstillende økonomiske resultater som har bidratt til at klubben rapporterer i gul sone i NFFs finansielle oppfølgingssystem.

Med bakgrunn i negativt årsresultat med kr 429.260,- er klubbens egenkapital redusert til kr 5.894.046,-.

Styremedlemmene Nanna Eriksen Rød, Jan Erik Larsen, Otto Havneraas, Heid Snekvik og Finn Backer ble takket av for flott innsats for klubben.

Følgende personer ble valgt:

Per Otto DybStyreleder2 år (ny)
Terje OlsenNestleder1 år (gjenvalg)
Magne FiskvikStyremedlem1 år (gjenvalg)
Martin M. WilliamsStyremedlem1 år (gjenvalg)
Asgeir OhrStyremedlem2 år (ny)
Peter OffenbergStyremedlem2 år (gjenvalg)
Ingrid Ness RollandStyremedlem2 år (ny)
Silje RøsandStyremedlem2 år (ny)
Synnøve StokkeVaramedlem2 år (ny)
Håvard SagliVaramedlem2 år (ny)

Klubben ønsker å rette en stor takk til alle som har bidratt igjennom 2019 sesongen.

Bildetekst: Peter Offenberg(f.v.), Martin M. Williams, Silje Røsand, Asgeir Ohr, Per Otto Dyp, Magne Fiskvik og Synnøve Stokke. Terje Olsen, Ingrid Ness Rolland og Håvard Sagli var ikke til stede.