Psyché matchvinner på overtid mot Ranheim

KBK havnet under mot Ranheim, men en vanvittig deilig snuoperasjon sørget for at alle poengene ble med hjem til Kristiansund

Etter festfotball mot Mjøndalen hjemme på Kristiansund stadion forrige helg, var forventningene høye til dagens bortekamp mot Ranheim. Historisk sett har KBK slitt litt mot trønderne i ranheimsfjæra, og det ble meget jevnt mellom lagene også i dag.

Ranheim gikk opp i ledelsen tidlig i 2.omgang, før KBK våknet og slo tilbake for alvor. Først utlignet Amahl Pellegrino på en retur etter et skudd fra Flamur Kastrati. Tempoet i kampen falt litt etter utligningen, og da alle trodde at det skulle ende uavgjort, dukket selvsagt Christophe Psyché opp på en dødball og ble matchvinner 3 minutter på overtid!

Det ble hemningsløs jubel foran Uglan som hadde møtt opp i hopetall på Extra Arena i kveld. Daglig leder Kjetil Thorsen ble og så observert på TV-kameraene med en tåre i øyekroken. Magiske scener!

KBK startet med følgende lag i dag:

XI: McDermott, Sørmo, Psyché, DP Ulvestad, Aasbak, PE Ulvestad, Diop, Sørli, Gjertsen, Pellegrino, Kastrati.

Innbyttere: Mbaye, Hopmark(79'), Øby(84'), Bye(74'), Sivertsen, Olsen, Gjesdal, Isaksen.

Magisk støtte fra tribunen som alltid!

Tusen hjertelig takk til de som møtte opp på bortefeltet! Ellevill støtte som alltid. Supporterklubben Uglan skal ha en stor del av æren for denne seieren. Storbussen med supportere som kjørte oppover i dag kan fort ha vært forskjellen på uavgjort eller seier her i dag.

Sammen er vi ustoppelige. Nyt høydepunktene og snuoperasjonen med de to nydelige KBK-scoringen i videoen under: