Psyché vender tilbake

KBK har signert franske Christophe Psyché på en kontrakt som varer ut 2018

Vi har gleden av å meddele at midtstopper Christophe Psyché i dag har signert for KBK.

Christophe var også i klubben fra juli 2011 til desember 2013, og har siden spilt i HamKam, Sogndal og Banik Ostrava. Spesielt i Sogndal gjorde han seg bemerket som en av de beste midtstopperne i Tippeligaen.

Sportslig leder, Kenneth A. Leren er tydelig fornøyd med dagens signering og mener at den var nødvendig:

«Etter at Nikita Baranov forlot klubben i forrige uke og utlånet av Joakim Bjerkås, var vi litt tynt besatt på stopperplass. Vi agerte derfor raskt da vi ble oppmerksom på at Christophe var tilgjengelig. Han bringer med seg ytterligere erfaring, lederegenskaper og fysikk inn på stopperplass, i tillegg til det vi allerede har.»

Spilleren har signert en kontrakt som varer ut sesongen.

KBK ønsker Christophe hjertelig velkommen tilbake til KBK og Nordmøre!