Slik blir sesongoppkjøringen for KBK

Spillere og støtteapparatet er inne sin siste ferieuke. Mandag 13. januar er oppkjøringen mot 2020-sesongen i gang.

KBK-spillerne tok en velfortjent ferie etter sesongens siste kamp og deretter årsfest søndag 1.desember. Mandag 13.januar er spillere, trenere og støtteapparatet i full gang med oppkjøringen mot 2020-seongen.

De første ni dagene vil det bli tester og trening i Kristiansund. Onsdag 22. januar reiser hele laget på den første treningsleiren som også i år går til Maspalomas, Gran Canaria. Treningsoppholdet avsluttes med treningskamp mot Horsens fra den danske Superligaen lørdag 1. februar.

Trener Christian Michelsen og hans menn er tilbake i Kristiansund 3.febuar. Klubbens andre treningskamp spiller vi hjemme på Kristiansund Stadion mot Molde lørdag 8.februar kl.14. Med treningskamp på en lørdag håper vi på godt oppmøte og herlig stemning fra ivrige og forventningsfulle supportere på tribunene.

Allerede fredagen deretter åpner det for et nytt oppgjør, fredag 14. februar kl. 17 spiller vi mot Rosenborg hjemme på Kristiansund Stadion. Tirsdag 18. februar kl. 13.30 spiller laget ny hjemmekamp mot Brattvåg, og fredag 28. februar kl 15.30 spiller vu mor Ranheim i Frøyahallen

I mars er det planlagt fire treningskamper. To av disse spilles under treningsleiren i Marbella. Onsdag 11.mars mor Stjørdals/Blink og lørdag 14. mars mot Sogndal. Søndag 22.mars kl .16.30 gjester Ranheim oss på Kristiansund stadion, og vi avslutter oppkjøringen med treningskamp borte mot Aalesund søndag 29. mars.

Eliteserien starter vi hjemme mot Start søndag 5.april kl.18. Dette ser vi virkelig fram til, og vi gleder oss til å dele eventyret med hele vårt kjære publikum!

Her kan du kjøpe sesongkort for 2020.

Sesongoppkjøring2