Sondre Sørli forlenger

Han ble kåret til årets unge spiller i fjor - nå forlenger han kontrakten med KBK

Sondre har inngått ny 2,5 års kontrakt med Kristiansund Ballklubb, som binder han til klubben ut 2020.

Den lokale gutten ble i fjor kåret til årets unge spiller i KBK, og har allerede satt sine spor i KBK-drakten.

Han sto blant annet for et av de største øyeblikkene i fjorårets sesong, når han sendte KBK opp i en 3-2 ledelse på Kristiansund stadion mot Rosenborg etter en vanvittig snuoperasjon.

Sportslig leder Kenneth Leren, er full av lovord om Sondre Sørli:

- «Sondre er en ung og lokal spiller, som fikk mye spilletid i Eliteserien i fjor, og ble i tillegg kåret til årets unge spiller i klubben. Han er hurtig, direkte i spillestilen og venstrebeint, noe som er en sjelden kombinasjon i dagens fotball. Vi vet at flere klubber har fulgt med Sondres utvikling, og det var derfor viktig for klubben å signere ny kontrakt med ham.

Sondre er også en ledesnor for våre unge spillere. Det arbeidet han har lagt ned, både før og etter han kom til KBK, bør være et eksempel til etterlevelse for andre unge spillere som ønsker å ta steget opp i vår førstelagstropp.Vi ser frem til å følge Sondres utvikling de kommende sesongene.»

Vi ser frem til å se Sondre i KBK-drakten i mange år fremover!

#KBK #LagetForLidenskap

sørli_3-2_rbk_3241