Spillerne fikk fin overraskelse

Klubben greide å holde det hemmmelig i flere uker, og før trening i dag ble det snorklipping til "The Players Lounge".

I flere uker har driftsleder Truls Helland sammen med en liten og trofast gruppe frivillige bygd om deler av Møre Drift VIP til "The Players Lounge".

- Vi er fantastisk imponert over måten dere har taklet den situasjonen som samfunnet er i. Koronaviruset har gjort at forberedelsene til en ny sesong har blitt alt annet enn normal. Måten dere har stått på i perioder med treningsnekt, til trening i små grupper og fram til nå der vi får trene med kontakt er forbilledlig, sier daglig leder Kjetil Thorsen til spillergruppa rett før snora ble klippet.

De siste månedene har vært vanskelige for mange, ikke minst fordi at muligheten for sosial omgang med andre har vært begrenset. Klubben ønsker derfor å legge til rette for at vi kan dyrke det gode fellesskapet i tiden framover. Her kan de samles etter lunch, eller når spillerne ønsker å være sosiale, for å se fotball eller spille dart, playstation, sjakk eller kortspill.

- KBK har en rekke vidunderlige frivillige og ansatte som de siste ukene har jobbet iherdig for å lage en møteplass for dere spillere. Tusen takk til dere alle som har bidratt til dette flotte samlingspunktet, sier Thorsen.

"The Players Longue" er plassert i enden av Møre Drift Vip og vil bli et populært tilskudd på kampdag for de som besøker VIPen.

#lagetforlidenskap #kbk