Stor oppslutning om "Åpningskampen KBK"

Kristiansund Ballklubb er veldig fornøyd med oppslutningen om "Åpningskampen KBK" og støtten klubben får denne tida. I kveld sendte Tidens Krav en live-sending fra stadion på tk.no.

Det var svært mange fotballhungrige KBK-venner som fulgte denne sendingen. Den markerte dagen vi under normale forhold skulle ha spilt sesongens første seriekamp mot Start.

Rune Edøy og Lars Helge Høvik ledet sendingen i kjent stil fra Sparebank1-losjen ved Kristiansund stadion. Sendingen er en god miks av intervju, betrakninger og tilbakeblikk på høydepunkt fra 2019-sesongen og framoverblikk til trikseklipp dorullutfordinger. Først ut er KBK-spiller Andreas Hopmark, deretter Uglan-leder Kristin Hjeldnes, KBK-trener Christian Michelsen og til sist daglig leder i KBK,  Kjetil Thorsen. Alt godt og trygt organisert etter helsemyndighetenes forskrifter.

"Åpningskampen KBK"
1. april starten klubben "Åpningskampen KBK", som går ut på å støtte klubben i en spesiell tid. I perioden 1.-14. april kan en kjøpe billett til kampen som ikke spilles. 100 kroner for vanlig billett, og 200 kr dersom en ønsker å gi billett til helsearbeidere når kampen mot Start stilles senere i år.

Pr. søndag 5.april kl. 20.30 er det  solgt 1652 billetter, og av disse er 278 til helsearbeidere. Det er mulig å støtte denne aksjonen fram til 14. april.
Kjøp billett på våre nettside her: "ÅPNINGSKAMPEN KBK"
Eller bruk VIPPS 601146

Se opptak fra live-sendingen på tk.no her.