Støtt "Åpningskampen KBK" søndag 5. april

Støtt "Åpningskampen KBK" og kjøp sete til en kamp som ikke spilles.

Søndag 5. april kl 18.00 skulle Kristiansund BK egentlig spilt serieåpning mot Start på Kristiansund Stadion. Med utgangspunkt i myndighetenes utvidelse av perioden for smittevernstiltak har NFF bestemt å forskyve seriestarten til slutten av mai. Så langt har man antydet seriestart 23. - 24. mai.

Som for mange andre er også vi i KBK preget av Coronatider, aktiviteten stopper opp og med dette stopper også inntektene opp. En allerede krevende likviditet, blir ytterligere forsterket.

For å spre glede og håp vil vi sammen med Tidens Krav kjøre livesending fra Kristiansund Stadion søndag 5. april kl 18.00. Her vil det bli mange kjente fjes, en god fotballprat og mange høydepunkt fra 2019 sesongen.

Sendingen på TK kan du se her.

Selv om det ikke blir spilt kamp håper vi alle nordmøringer vil være med oss for å prøve å «fylle stadion». For å hjelpe klubben i en utfordrende tid oppfordres alle sesongkortinnehaver med flere om å kjøpe et sete til en kamp som ikke vil bli spilt.

Vi har opprettet en kamp i vårt billettsystem som vi har kalt «ÅPNINGSKAMPEN KBK». Her kan alle kjøpe seg billett for kr 100,- pr stk.

Her kan du kjøpe billett.

Du kan også støtte klubben ved å bruke VIPPS: 601146.

HELSEBILLETTEN
Vi har satt av 200 billetter på ståtribunen og som selges for kr 200,- for stk. For hver av disse billettene som blir solgt gir vi en gratis billett til en helsearbeider og som da får muligheten til å se KBK spille mot Start når kampen faktisk vil bli spilt.

Vi vil holde dere alle oppdatert på hvor mange billetter som selges til «ÅPNINGSKAMPEN KBK» igjennom hele uken.

Det er viktig å holde avstand i disse Coronatider, men på søndag skal vi vise at vi står sammen for Kristiansund Ballklubb.