Pressemelding Horeuns og Marius

Taddese og Olsen på utlån

Nå er det klart at Horenus Taddese og Marius Olsen lånes ut.

Tassede lånes ut til OBOS-klubben Sandnes Ulf. I første omgang gjelder utlånsavtalen fram til 7. september 2020. Kristiansund Ballklubb hentet han til Kristiansund fra Levanger FK i november i fjor og har vært i A-lagsstallen i KBK fra januar i år.

- Det vil være positivt for Horenus med spilletid i Sandnes Ulf og på godt nivå i OBOS den neste tida, sier sportslig leder Kenneth A. Leren

Marius Olsen skal nå på utlån til Levanger FK. Olsen har jevnlig trent med A-laget det siste året og var med på treningsleiren til Gran Canaria i  januar. Han har spilt i G16 i NEAS Akademiet og på KBK 2 siden 2017.

- Marius Olsen skal til Levanger FK nå, men med mulighet til å hentes tilbake til KBK. Det vil være positivt med spilletid i 2. divisjon. Det vil være godt for hans utviklingsmuligheter, og vi ønsker å hente ham tilbake til KBK når han er nærmere vårt førstelag, sier Leren

Vi ønsker Horenus og Marius lykke til og gode opphold i utlånsperioden!

#KBK #Lagetforlidenskap