Thon Hotels blir nasjonal samarbeidspartner

KBK har signert en nasjonal avtale med hotellkjeden Thon Hotels

I dag kan vi gledelig annonsere at KBK har inngått samarbeid med Thon Hotels. Avtalen strekker seg ut 2019, med opsjon på ytterligere 2 år.

Avtalen er av nasjonal størrelsesorden, noe som vil si at KBK vil benytte Thon Hotels på alle bortekamper og reiser klubben gjør i løpet av året.

– Daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen forteller at det er både meget gledelig og viktig at klubben nå begynner å markere seg også på det nasjonale sponsormarkedet:

«KBK er som vi alltid snakker om et vi-prosjekt, og det er mange som skal ha æren for at vi nå begynner å bli interessante for aktører utenfor Nordmøres grenser. Dette er en veldig gledelig dag for klubben, og ikke minst en viktig og betydelig avtale for oss. Vi ser frem til å aktivere samrbeidet med Thon lokalt og Thon Hotels nasjonalt når vi er ute å reiser med KBK. Jeg ønsker å oppfordre alle våre supportere og øvrige samarbeidspartnere om å benytte våre samarbeidshotell når man er ute å reiser.»

– Direktør ved Thon Hotell Kristiansund, Britta Joø er stolt og smilende når hun snakker om det kommende samarbeidet:

«Først og fremst er dette en avtale vi er utrolig glade for å kunne annonsere. Vi gleder oss til samarbeidet med KBK og er stolt over å støtte laget som har hatt en fantastisk reise siden de startet. Thon Hotels stiller som nasjonal sponsor, og vi som jobber på Thon Hotel Kristiansund er stolt over at vår hotellkjede ser verdien i å støtte det enorme lokale og ikke minst nasjonale engasjement som KBK har tilført regionen og byen vår. Våre hoteller og KBKs verdier går hånd i hånd og er absolutt noe vi kan identifisere oss med. Vi kan ikke vente med å komme i gang!» sier en tydelig engasjert hotellsjef.

#KBK #LagetForLidenskap

thonsamarbeid