Tidens Krav forlenger samarbeidet

Det er med stor glede at vi i dag kan fortelle at lokalavisen forlenger avtalen som hovedsponsor i Kristiansund Ballklubb

Tidens Krav engasjerer mange med lokale nyheter, sport, kultur, næringsliv, hilsener og mye mer. Ikke minst har de vært en meget viktig støttespiller for KBK gjennom årenes løp i mediebildet.

Lokalavisen har vært en viktig aktør i KBK sin reise mot toppen, og har fulgt klubbens suksesshistorie på nært hold. Mange gode minner og historier er foreviget gjennom både tekst og bilder i Tidens Krav, noe KBK setter enormt stor pris på.

Tidens Krav og KBK har hatt et godt samarbeid siden klubben så dagens lys i 2003.

Det er derfor veldig gledelig at det i dag ble klart at Tidens Krav forlenger sin avtale som hovedsponsor i Kristiansund Ballklubb ut sesongen 2020.

Salgssjef i Tidens Krav, Catrine Bruvoll forteller om et givende samarbeid som skaper et stort engasjement:

«KBK engasjerer våre lesere voldsomt, og klubben har vært et stort løft for byen og Nordmøre. TK har vært med på reisen fra dag én, og det var aldri noen tvil om at vi ønsket å være med videre på laget for lidenskap. Vi gleder oss til fortsettelsen, hvor vi skal formidle nyheter rundt klubben, samt dekke treningskamper, esport-satsing og ferden gjennom cup og serie-spill aktivt.»

KBK ser frem til mange nye flotte øyeblikk sammen med Tidens Krav, samt mange seiersbrøl fra Rune Edøy på radio-stream under våre kamper i Eliteserien.

#KBK #LagetForLidenskap #TidensKrav

tidenskrav