Tirsdag åpner billettsalget til cup-kampen

På onsdag spilles det om en plass i kvartfinalen av årets NM mot Odds Ballklubb, og laget trenger all støtte de kan få fra tribunene

Cup-eventyret fortsetter for KBK, nå hjemme foran eget publikum i Kristiansund. Stadion er klar for et heidundrende oppgjør mot Odds Ballklubb førstkommende onsdag for å gjøre opp om plassen for en kvartfinale i NM.

I morgen (tirsdag 25.06) klokken 08:00 åpner billettsalget. Her vil det være mange gode plasser tilgjengelig, som til vanlig ikke pleier å være ledige for salg. Dette grunnet at det er en del sesongkort-holdere som ikke har sikret seg plassen sin til cup-kampen.

Ønsker du å sikre deg billett til cup-kampen mot Odds Ballklubb, gjelder det altså å sitte klar klokken 08:00 presis i morgen tidlig.

Billett til kampen kjøper du HER (kampen vil dukke opp klokken 08:00 i morgen, tirsdag.)

Laget trenger all støtte de kan få i denne kampen, og den 12.mann kan fort være forskjellen på om vi avanserer til kvartfinale eller ikke. Ta med deg venner, kjæreste og familie - møt opp og lag fantastisk stemning sammen med oss!

#KBK #LagetForLidenskap

tdbf19d0
Liridon Kalludra og resten av et revansjesugent KBK-lag gleder seg til cup-kamp mot Odds Ballklubb