Tor Sevaldsen bakeri forlenger med KBK

- «Det har i nyere tid aldri skjedd noe som er mer positivt for Kristiansund enn det KBK og fotball har gjort for byen.»

Jobben med å sy sammen neste års A-lag er i gang, både på spillersiden og når det gjelder samarbeidspartnere.

Det er derfor gledelig at vi i dag kan annonsere at Tor Sevaldsen Bakeri blir med KBK videre på laget også i 2020.

Sevaldsen har vært med på KBK-reisen fra dag én, og er en av mange trofaste lokale støttespillere, som Kristiansund Ballklubb er avhengige av for å kunne levere på toppnivå.

Tor Jan Sevaldsen, daglig leder i Tor Sevaldsen Bakeri lovpriser det KBK har betydd for regionen under dagens re-signering:

«Årsaken til at vi er med som hovedsamarbeidspartner med KBK er egentlig ganske enkel:

Det har i nyere tid aldri skjedd noe som er mer positivt for Kristiansund enn det KBK og fotball har gjort for byen. Da koker det ned til at vi på den ene siden ønsker å være med å gi et bidrag til dette, og på den andre siden vil bedriften og de ansatte få mange fordeler med å være en del av dette.»

Daglig leder i KBK, Kjetil Thorsen, forteller om en samarbeidspartner som har vært med i tykt og tynt:

«Tor Sevaldsen Bakeri er en samarbeidspartner som har vært med på hele reisen, i tykt og tynt. Vi har opparbeidet en særdeles god og nær relasjon, og det er alltid åpen dør når KBK banker på døren til Sevaldsen. Vi er selvsagt utrolig glad for at Tor Sevaldsen Bakeri er med oss videre, og vi ser frem til å nyte både KBK-brød og nydelige kaker på VIP'en på hjemmekampene også i 2020.»

Foto: Oddbjørn Roksvaag, Vest Vind Media

Se reklamevideoen Tor Sevaldsen Bakeri har på KBK sin storskjerm på Kristiansund stadion ved lagets hjemmekamper i Eliteserien her: