Unikt utvalg i KBK Vareauksjon

Snart går startskuddet for KBK Vareauksjon på våre nettsider. Da kan alle legge inn bud på en mengde varer og tjenester som er gitt i gave fra et særdeles raust næringsliv på Nordmøre.

- Jeg er helt overveldet av næringslivet på Nordmøre! I alle de 40 årene jeg har jobbet som selger har jeg aldri opplevd maken til raushet og mottakelse. KBK har en helt spesiell betydning her, sier Dagfinn Pedersen som startet som markedssjef i KBK 1. mai.

Sammen med hele markedsgruppa har han mottatt gaver og tjenester som klubben nå vil auksjonere bort på nettsidene. Dersom alt går som planlagt går startskuddet på fredag. Inntektene av auksjonen går til KBK.

- Til nå har vi snart mottatt gaver og tjenester for nesten en halv million. Under auksjonen kan en være skikkelig heldig og få tilslag på mange godsaker. Her er det alt fra smykker, vårrengjøring av huset, snøfresere, grillmat, ost til nettsider og Oslohelg for to, forteller daglig leder Kjetil Thorsen.

Alt er nye varer bortsett fra en motorsykkel,Det er en trofast supporter av klubben som vil donere en Triumf motorsykkel.

- Det som fikk meg på ideen om å gi bort motorsykkelen min, var kommentaren til Rune Edøy i TK. Tema var åpning av puber før fotballen kunne starte! Jeg gjør dette fordi KBK betyr mye, ikke bare for meg selv, men for hele Nordmøre, forteller Alf Langø.

I bildeserien presenteres et lite utvalg av varene. Følg med videre!

#lagetforlidenskap #kbk