What a save! What a chance!

Supperlativene haglet fra de engelske kommentatorene da KBK møtte Manchester United på Ullevaal i fjor sommer! Og vi ser og hører det gjerne igjen. Og igjen!

- What a great save, McDermott! Superb effort! A wonderful save!

- What a chance! Sondre Sørli! A golden chance!

- What a save of Mbaye! An heroic safe!

Kommentatorene til MUTV vet å sette pris på gode prestasjoner! Også når det gjelder motstanderlaget KBK, da Manchester United tok turen til Norge 30. juli 2019. Guttene i mørkeblått fra KBK leverte knallbra, og det gjorde oss fantstisk stolte. Sammen med 5000 KBK-fans i VG-svingen bidro laget til at dette er en opplevelse vi aldri vil glemme.

Dette ble en opplevelse for livet og for andre ble det et durabelig førstegangsmøte med KBK-entusiasmen. Slik var det for Lise Kristin Valgermo, som var nyansatt nyhetsredaktør i Tidens Krav i fjor sommer. Etter kampen skrev hun kommentaren "Kjære Norge: Det er slik engasjement ser ut" i Tidens Krav, den starter slik:

"Unna vei Oddvar Brå, for hvor var du da Manchester United måtte score en straffe for å kunne vinne over KBK?"

Les hele kommentaren her, det er en ren hyllest av engasjementet til nordmøringen!

Se sammendrag av kampen og hør supperlativene fra MUTV her.

#lagetforlidenskap #kbk