Bli medlem i Kristiansund Ballklubb

Støtter klubben i ditt hjerte og få 20% rabatt i KBK Stadionbutikk!

Her kan du registrere deg som medlem i Kristiansund BK: Min Idrett

På Min Idrett finner du linken «Ny bruker» øverst til høyre. Fyll ut rubrikkene og følg instruksjonen. Vi vil da få beskjed om at du har meldt deg inn. Du vil også finne ditt medlemskort på Min Idrett når kontingenten er betalt.

Pris for medlemskap er kr 450,- per år.

Medlemskapet vil fornyes automatisk hvert år. For å melde deg av sender du en mail til samme e-post.

Medlemmer kan stille til valg og velges inn til verv i klubben, og har møte- og stemmerett på klubbens årsmøte (gjelder medlemmer over 18 år, gjelder ikke ansatte i lønnede stillinger i klubben)

Medlemsskap gir 20% i KBK Stadionbutikk

MEDLEMSKORT

For å benytte seg av rabatt i Kristiansund Stadionbutikk for medlemmer kan det være du må vise medlemskort.

Medlemskort kan hentes på www.minidrett.no og er gyldig ut kalenderåret. Du kan benytte medlemskortet ut februar året etter, da kontingent for året ikke blir sendt ut før i månedsskiftet januar/februar.

Slik får du tak i ditt medlemskort:
Gå inn på www.minidrett.no og logg inn med din bruker.

Trykk på fanen "Medlemskap".
Bak "Kristiansund Ballklubb" vil det må være en link som heter medlemskort. Trykk på denne og ditt medlemskort kommer frem.

Du kan skrive ut ditt medlemskort, eller vise det på din smarttelefon (eventuelt lagre det som skjermbilde).

Ikke nøl med å ta kontakt dersom du har spørsmål.

Kontaktperson for medlemskap:
Karoline Almvik