KBK Frivillige

De frivillige er noen av de viktigste støttespillerene i Kristiansund Ballklubb. Uten dem hadde vi aldri fått satt opp og drevet alle de aktivitetene og oppgavene som holder på kampdagene og i hverdagen. Sammen skaper vi samhold og lidenskap!

Frivillige gjør alt fra pressekontakt, vakt, supportershop og kiosk. Alle er like verdifulle og essensielle for klubben og stadion. I tillegg er det goder og fordeler med å være frivillig, som billetter til kamper og egne frivilligfester.

Utenom å skape et godt og trivelig sosialt miljø for våre ildsjeler arrangerer vi også sikkerhetskurs for de frivillige.

KBK trenger mange frivillige for å takle de oppgavene som skal løses når vi er i Eliteserien. Alle har noe de kan bidra med, og vi tar imot alle som ønsker. Ta kontakt med frivilligansvarlig, Marie Olsson Lindvåg, for mer informasjon om hva du kan gjøre i KBK.

IMG_9976
Utvikingen og vedlikehold av Kristiansund Stadion kan skje takket være våre fantastiske og dyktige frivillige, i tett samarbeid med klubbens ledelse.

Se kontaktinfo og mer i linken til høyre.