KBKs bortekamper

Her finner du informasjon om billetter til KBKs neste bortekamp. Info publiseres 1-2 uker før kamp.

KBK-supporterne tildeles plasser på bortetribunene når vi spiller bortekamper. Informasjon om billettkjøp kommer fra arrangørklubben 1-2 uker før kamp, og deles på denne siden. Oppdatert terminliste finner du her.

HamKam–KBK

KBKs neste bortekamp er mot HamKam søndag 27. oktober. Info om billetter til HamKam–Kristiansund finner du på denne lenken: BILLETTER HAMKAM–KRISTIANSUND

Bortesupportere benytter inngang 5 for å komme til felt H på Briskeby.

Fredrikstad–KBK

Deretter spiller KBK bortekamp mot Fredrikstad søndag 3. november. Billetter finner du her: BILLETTER FREDRIKSTAD–KRISTIANSUND

Informasjon om ankomst og tribuneplassering for bortesupportere på Fredrikstad stadion finner du her.

KFUM–KBK

Årets siste bortekamp i Eliteserien spilles lørdag 23. november, når KBK møter KFUM på Ekeberg.

Vil du ta en Oslo-tur og støtte laget, finner du bortebilletter her når KFUM har åpnet billettsalget til denne kampen (salget åpner rundt 5. november): BILLETTER KFUM–KRISTIANSUND