Coop-billetten

Coop heier på alle og du får kjøpt Coop-billett til 100 kr på KBKs kamper!

Alle medeiere i Coop kan kjøpe Coop-billetten til 100 kroner på Kristiansund Ballklubbs hjemmekamper i Eliteserien.

Coop er eid av folket og er derfor opptatt av å støtte de idrettene som engasjerer befolkningen. Fotball er folkesport nummer én for både store og små, og det er derfor naturlig at Coop er samarbeidspartner til Norsk Toppfotball og Toppfotball Kvinner. Coop er stolte av å være med å utvikle norsk bredde- og toppfotball i Norge.

Målet med å sponse Eliteserien og Toppserien er å inspirere og motivere alle som ønsker å drive med idrett eller annen fysisk aktivitet. Sammen med våre lokale samvirkelag inviteres det til kampopplevelser, events og treningssamlinger over hele landet.

Hvordan fungerer medlemsfordelen?

For å benytte seg av medlemsfordelen, må billetten kjøpes i klubbens digitale billettløsning eller i billettluken på stadion på kampdag. Tilbudet gjelder på begge kortsider, altså KBBL-tribunen og 1-tribunen på Nordmøre stadion.

Coop-billett til 100 kr gjelder for voksne. Barn kan komme inn gratis på Nordmøre stadion ved å kjøpe Puma-billetten.

For å utløse rabatten må du skrive inn promo-kode «coopmedlem» ved bestilling av billett på nett. NB! Du kan bli bedt om å vise Coop-medlemskortet eller Coop Medlemsapp ved inngang til tribunen.

Hvem gjelder medlemsfordelen for?

Medlemsfordelen gjelder for Coop-medeiere i hele landet, uavhengig av hvilket Samvirkelag man er organisert i.

BILLETTER KJØPER DU HER!