Dugnad i Varig Jentehuset

Jentene i KBK Kvinner er i full gang å forberede til byggeprosjektet som snart skal i gang i Varig jentehuset. Tirsdag 14.april var det tid for dugnad.

Vanlig trening ble erstattet med styrketrening i arbeidsklær. 290 pakker med flis gitt i gave fra Flisforum skulle bæres på plass, samt riving og bæring til containere. Dugnadsarbeidet pågår for fullt i påvente av at entreprenør får påbegynt sitt arbeid.

Varig Jentehuset vil huse garderober for både KBK Kvinner og annen aktivitet innenfor jentefotballen oppe på Kristiansund Stadion. I tillegg vil huset brukes av andre aktører som trenger «husrom» på anlegget, som f.eks. Gatelaget. Det skal jobbes både utvendig og innvendig utover våren og sommeren for å få dette til å bli et samlingssted, et godt tilbud til jentene og noe KBK blir stolt av.

Oppdateringer kommer!

#lagetforlidenskap #KBK