G-Sport (snart Intersport), sponser også jentene!

G-sport er en langsiktig og sterk støttespiller i KBK. -"Helt naturlig å være støttespiller for jentene også", sier daglig leder Frode Wiik - som nå snart skal omprofilere butikken til å hete Intersport.

Langsiktigheten på sponsorsiden er en av KBKs store styrker, og det er tydelig at omgivelsene finner stor nytte i å knyttes til merkevaren KBK. KBK Kvinner setter utrolig stor pris på når allerede sterke aktører ønsker å gå inn med støtte til oss, og G-sport har nå signert en samarbeidsavtale som gjelder ut sesongen 2022 med KBK Kvinner.

Frode Wiik, som er butikksjef ved G-sport Kristiansund forteller om et veldig givende samarbeid med KBK, og at de i løpet av våren får en butikk kledd om i ny drakt:

- «For oss er samarbeid med både små og store klubber i Kristiansund og på Nordmøre viktig. Fra topp til bredde. Det er gøy å være en del av KBK som samarbeidspartner, og det er helt naturlig for oss å være med som draktsponsor også for jentesatsingen. KBK har gode verdier vi trygt kan identifisere oss med, og vi gleder oss til fortsettelsen.»

KBK Kvinner takker for støtten og oppfordrer alle KBK-venner til å handle sportsutstyret sitt hos G-sport Kristiansund.

OBS! Fra våren 2020 vil G-sport Kristiansund omprofileres til Intersport, som da også vil være logoen som vil pryde alle KBK-drakter på venstre arm.

# kbk_kvinner #KBK #LagetForLidenskap #G-sport #Kristiansund