Våre hovedsponsorer

Vi er veldig stolte over å ha fått flere spennende hovedsponsorer med på laget. Vår generalsponsor er SpareBank1 Nordmøre, og våre hovedsponsorer er Tidens Krav, Varig Forsikring, NEAS og Telia.

KBK Kvinner satser ambisiøst og langsiktig, og vi har som målsetting å bygge et lag som kan sette spor etter seg både lokalt og i norsk toppfotball. Da er det avgjørende å få engasjerte sponsorer og støttespillere med på laget, som ønsker å satse langsiktig sammen med oss. Vi er veldig heldige som har mange sentrale aktører her på Nordmøre som har et ønske om å bygge region og skape gode opplevelser sammen med oss.

Vi takker så mye for tilliten, og håper vi kan gi litt tilbake gjennom gode og spennende opplevelser på fotballbanen i årene som kommer.

Se også her for oversikt over flere støttespillere i form av f.eks. draktsponsorer og kampsponsorer m.m.:

KBK kvinner partnere

Vi gleder oss til å skape flotte fotballminner sammen med dere!