Æresmedlemsskap til Trond Hjelle

Keepertrener Trond Hjelle mottok etter kampslutt i går æresmedlemsskap i Kristiansund Ballklubb.

Utdelingen skjedde rett etter kampslutt, når spillere, trenerteam og støtteapparat har hyllet publikum for støtten gjennom året da speaker Stig Rovik sier dette:

"Den høyeste utmerkelsen man kan oppnå i Kristiansund Ballklubb er æresmedlemskap. Klubbens styre har bestemt at man i år skal utnevne et nytt æresmedlemskap i klubben.

Til nå er disse utnevnt som æresmedlemmer; Dagfinn Ripnes, Frode Alnæs, Erik Brakstad, Ole Olsen og Ole Reidar Gregersen.

Vedkommende som nå mottar utmerkelsen har vært en av de viktigste ildsjelene i klubben og har vært særs delaktig i den store dugnaden som har gjort klubben til det den er i dag. Han har gjennom sammenhengende systematisk arbeid siden 2004 bidratt til at klubben til stadighet har hatt keepere av høy kvalitet!  Vår kjære keepertrener Trond Hjelle tildeles herved æresmedlemskap i Kristiansund Ballklubb.

Gratulerer til deg Trond, fra alle med blått hjerte!"

Daglig leder Kjetil Thorsen overrekker æresdiplomet og blomsterhilsen på vegne av styret i Kristiansund Ballklubb til en overrasket Trond Hjelle og hele laget og publikum applauderer og gratulerer klubbens nye æresmedlem. Deretter rettes oppmerksomheten til storkjermen:

Takknemlig keepertrener og rektor
Det nye æresmedlemmet, Trond Hjelle er veldig overrasket, men samtidig veldig ydmyk og stolt over en slik påskjønnelse fra klubben.

- Jeg er veldig heldig og takknemlig for at jeg har fått lov å være en del av trenerteamet i KBK siden oppstarten og gjennom fire divisjoner. Jeg har vært privilegert som har fått jobbet med mange dyktige trenere, alle spillerne, støtteapparatet, de frivillige og ikke minst alle supporterne til denne fantastiske klubben, sier Trond etter tildelingen.

- Jeg setter spesielt stor pris på fine ord fra Kjetil, Christian og alle keeperlegendene. Jeg er også takknemlig for at  Annicken, Konrad og Henrik samt min arbeidsgiver har latt meg holde på med dette i alle år ved siden av full jobb, sier Trond Hjelle som også er rektor ved Atlanten videregående skole.

Gratulerer med utmerkelsen, Trond! Den var velfortjent!

#KBK #Lagetforlidenskap

Foto oppslag: Svein Ove Ekornesvåg / NTB