Agbo og Annan klar for KBK

Kristiansund Ballklubb signerte i dag kontrakt med David Agbo og Isaac Annan. De to spillerne fra Ghana har de siste ukene vært på prøvespill hos oss.

Begge spillerne har signert kontrakter som gjelder til 31.12.2024

Sportslig leder Terje Wiik gleder seg over at det er to spennende unge spillere vi har signert.

«Isaac (20) er en offensiv venstre back med veldig bra fysikk og gode ferdigheter med ball. Han liker å bidra offensivt med bra fart og er god i kombinasjonsspillet i tillegg til at han slår han gode innlegg. Defensivt er han god 1 mot 1 og solid i duellspillet" forteller Terje Wiik.

«David (21) er en hardtarbeidende midtbanespiller som kan bekle alle rollene sentralt på midten, dyp sentral, indreløper og 10’rollen. Han har et godt øye for spillet og har veldig gode tekniske ferdigheter i tillegg til en god høyre fot.» forteller Terje Wiik videre.

Vi ønsker guttene velkommen og gleder oss til sesongen sammen med dem.

Selv er gutta meget glade og smiler stort når de i dag har signert kontrakter med Kristiansund Ballklubb.

David, Isaac og Terje.jpg
Tommel opp fra David Agbu og Isaac Annan. Sportslig leder Terje Wiik er strålende fornøyd i midten.

#Lagetforlidenskap #KBK