Årets siste kamp på Kristiansund Stadion

Søndag 17.00 er det årets siste Eliteseriekamp på Kristiansund Stadion, mot Vålerenga. Tribunene blir åpne som normalt men innendørs arrangementer på stadion blir preget av restriksjoner. Vi håper mange tar turen og støtter laget helt inn til mållinja. Det anbefales bruk av munnbind.

KAMPDAG PÅ STADION:

Tribunene og billettluka åpner som normalt kl. 16.00. Utendørs er det ingen restriksjoner men vi anbefaler bruk av munnbind. Møt opp, støtt Laget for Lidenskap og ta del i atmosfæren på Kristiansund Stadion.

KBK hatt en eventyrlig sesong også i 2021. Nå med en kamp igjen kan vi havne på henholdsvis 6. eller 7. plass. Totalt sett er vi meget godt fornøyde med det, selv om det har vært en tøff høstsesong. Vi ønsker nå å avslutte sesongen med en god prestasjon og glede alle med hjerte for KBK og Nordmøre.

På stadionområdet blir det satt opp bålpanner og alle som kommer vil bli servert gløgg, smil og koselig vinterstemning. Det blir en atmosfære som varmer men kle dere varmt og godt likevel.

På kampdag selges Gatelagsmagasinet 443 på stadionområdet av våre herlige frivillige. Kjøp gjerne magasinet og støtt KBK Gatelag.

Billetter får du kjøpt her:

Billetter KBK-VIF

Billetter kan også kjøpes i KBK Stadionbutikk alle hverdager 13-16.00 (18.00 på torsdag) og i billettluka på kampdag fra kl. 16.00.

Talgø Mathall åpner kl.15:00: Slatlem Corner er stengt så puben blir flyttet inn i Mathallen. Her blir det servering på bordene og man kan kose seg med KBK-burger, pizza og god drikke!

KBK Stadionbutikk åpner kl.14:00: Vi har masse julegavetips. Følg med i våre kanaler for oppdateringer frem mot kamp og jul.

Slatlem Corner: Flyttes til Talgø Mathall.

Møre Drift VIP: Avlyst.

Offisiell åpning av Varig Jentehuset: Avlyst.

Velkommen på kamp!