ÅRETS TILSKUERPOTTAKSJON

2020 er et spesielt år for oss som er glad i KBK og Eliteseriefotball. Så langt har det dessverre kun vært åpnet for 200 tilskuere.

KBK har hvert år hatt tradisjon for å definere en kamp som en såkalt tilskuerpottaksjon. For å gi gode nordmøringer et ekstra insitament til å kjøpe seg billett har mange bedrifter gitt et beløp til klubben for hver tilskuer vi hadde på stadion. I fjor medførte dette fullsatt stadion, seier mot VIKING og ekstra kroner til klubben.

Med mindre myndigheten åpner opp for flere tilskuere på kort sikt må vi finne en annen løsning for årets tilskuerpottaksjon.

I oktober kommer Rosenborg BK på besøk og vi vil da utfordre bedrifter til å betale klubben kr 1,- for hvert sete som står tomt (seter vi ikke får solgt begrenset oppad til 4444).

Bedrifter kan også velge å gi et større beløp pr. tomme sete til aksjonen om man ønsker.

Tap av løpende arrangementsinntekter har så langt gitt klubben betydelige tap. Er det tider man vurdere å støtte klubben, er det akkurat nå det trengs som mest.

Alle bedrifter som blir med på aksjonen, blir med i oversikt i nyhetssak på våre nettsider og FB. I tillegg er bedriften med i trekningen av et halvt år med gratis storskjermreklame, samt 2 billetter til kampen mot Rosenborg.

Ønsker din bedrift å støtte aksjonen? Send mail til [email protected]

#KBK #Lagetforlidenskap