Årsfest 2022 med KBK

Årets årsfest for KBK ble en herlig og god kveld for hele KBK-familien. Alt fra frivillige til spillere møttes for å markere avslutningen på året 2022. Litt refleksjoner om sesongen vi har lagt bak oss, men mest drømmer, ambisjoner og masse energi inn mot 2023.

Et lite utdrag fra Kjetil Thorsen sin både rørende og fine tale:

"Æ ælske familien min og familien min er KBK.

2022 har vært et svært vanskelig år, fordi vi har hatt for lite av de to Pène. Pæng og poeng.

MEN det skal brukes til noe godt, vi MÅ lære av feilene vi har gjort både på og utenfor banen.

SAMMEN skal vi bruke lærdommen til å skape en enda sterkere og ikke minst bærekraftig fotballklubb over tid.

KBK er kommet for å forbli en klubb å regne med i norsk toppfotball for all framtid."

Pris oversikt:

Årets toppscorer rekrutt: Leander Næss Alvheim

Årets toppscorer KBK kvinner: Anne Lise Olsen og Mari Golmen

Årets toppscorer: Bendik Bye

Årets spiller KBK kvinner: Ane Elida Fagerheim

Årets unge spiller: Sebastian Jarl

Spillernes spiller: Sander Erik Kartum

Uglans favoritt: Sander Erik Kartum

Årets ildsjel: Marie Olsson Lindvåg-Leren

Årets spiller: Sander Erik Kartum

Vi sender en stor takk til Slatlem for lånet av lokalene. Vi takker også Premiehuset som har gitt alle de fine pokalene i støtte til klubben. Det er suverent å ha slike gode samarbeidspartnere i vårt lokalsamfunn.

Takk også til alle kjøkken- og ryddehjelper som bidro til at det ble et knakende bra arrangement. Alle ansatte og frivillige som har planlagt, ordnet og arrangert en flott fest for nærmere 200 KBK-venner. Tusen takk!

#lagetforlidenskap #KBK

Foto: Daniel Skog - Tidløs Media / Karoline Almvik - KBK