Årsmøte 2021 er gjennomført

Tirsdag 2. mars ble årsmøtet i Kristiansund Ballklubb avholdt. Det ble et årsmøte med noen fysisk tilstede på Kristiansund stadion og noen tilstede over teams. Likefult et vel gjennomført årsmøte.

De som var tilstede fikk en gjennomgang av klubbens sportslige og økonomiske resultat for 2020. Året var krevende og annerledes grunnet Covid-19 men endte meget godt sportslig og akseptabelt økonomisk. 2020 var også året KBK tok ennå mer ansvar og startet både KBK Kvinner og KBK gatelag.

KBK vil takke alle samarbeidspartnere, frivillige, sesongkortinnehavere, ansatte, supportere og andre engasjerte KBK patrioter som alle er årsaken til at dette spesielle året har gått så bra som det har gjort.

Medlemmene fulgte valgkomiteens innstillinger. Samtlige saker ble enstemmig vedtatt uten innvendinger. Styret og kontrollkomité ble derfor som følger:

Styret

Styreleder                      Per Otto Dyb