AVSLUTTER MED MARIUS ALM

KBK er enige om å avslutte med Marius Alm, en spiller vi har hatt stor glede av å ha innom klubben.

Marius Alm spilte sine siste minutter på slutten mot Ham Kam, og fikk endelig oppleve en seier med KBK i Eliteserien. Vi ble denne uken enige om å terminere kontrakten gjennom god dialog.

Han har virkelig levert en solid jobb for klubben i en vanskelig periode med skader på forsvarsspillere, både på og utenfor banen. Alm startet med en flott scoring borte mot Surnadal i cupen, og har vært et forbilde med innsats, egentrening og profesjonalitet.

Marius Alm har hatt en fin tid i KBK og hadde som vanlig et godt humør når vi snakket med han.

Jeg ble tatt veldig godt imot fra alle i og rundt klubben fra første stund. Selv om vi har hatt en tøff periode sportslig, så har spillere og trenere stått på hver eneste dag for å snu det. Jeg har utviklet meg som spiller og fått nye gode erfaringer som som jeg tar med meg, i tillegg til nye venner og relasjoner, sier Marius.

Vi ønsker Marius lykke til videre!