Avtalen med 1-Tribunen forlenges

KBK er veldig glade for at vår generalsponsor SpareBank 1 Nordmøre sammen med Eiendomsmegler 1, SpareBank 1 Finans Midt-Norge og SpareBank 1 Regnskapshuset Nordvest AS forlenger tribunesponsoravtalen med ytterligere ett år.

Avtalen med ovennevnte aktører var fundamental da vi startet byggingen av 1-)tribunen ved inngangen til 2017-sesongen. Tribunen er blant annet tilholdssted for verdens beste supportere UGLAN!

Bilde banken.jpg
Fra venstre: Hans Mellemsæther (bank), Einar Bergem (regnskap) og Anbjørn Ulseth (eiendom).

Hans Mellemsæther, som er sponsorsjef hos generalsponsor Sparebank 1 Nordmøre forteller om et givende samarbeid:

- Med samarbeidsavtalen knyttet til 1-tribunen så få vi synliggjort at SpareBank 1 Nordmøre er mer enn bare en bank. Vi er et konsern som tilbyr både eiendomsmegling, regnskap, leasing i tillegg til tradisjonelle banktjenester, forteller Hans Mellemsæther.

- Sammen med supporterklubben Uglan, som står på 1-tribunen så ønsker vi å være KBKs største heiere, avslutter en engasjert Hans.

Anbjørn Ulseth fra Eiendomsmegler 1 Nordmøre sier:

- Vi er veldig glade for å fortsatt få være med på laget og bygge oppunder KBK. Vi står for de samme verdiene og ønsker å bygge stolthet for Nordmøre, sier Anbjørn.

Einar Bergem Sparebank 1 Regnskapshuset stemmer i og forteller at det med å stå for de samme verdiene er viktig og at man kjenner på en stor stolthet ovenfor Nordmøre og KBK.

- Samme hvor du er i landet så kommer KBK frem, byen og Nordmøre blir sett. Det gir en enorm stolthet og det er fint å se hva klubben har fått til med nesten ingenting som utgangspunkt. Det er en stolt historie, sier Einar.

- Vi har hatt en periode nå med lite aktivitet på stadion grunnet Covid men vi ser frem til å komme på arrangementer oppe på Kristiansund Stadion igjen. Det blir flott å ta med kunder, samarbeidspartnere og ansatte på kamp og arrangement på Stadion igjen, avslutter Einar.

#lagetforlidenskap #KBK