Bli med i KBKs vareauksjon

Vi håper mange bedrifter vil bidra til å lage en innholdsrik vareauksjon i sommer!

I disse dager er ansatte i Kristiansund Ballklubb på tur rundt i Kristiansund og nabokommuner for å besøke lokale bedrifter.

Der samler vi inn varer og tjenester som skal auksjoneres bort i KBKs vareauksjon 1.–8. juli.

Ønsker din bedrift å være med? Send en e-post med varenavn og bilde av varen(e) med utsalgspris (inkl. mva.) til [email protected]

Slik fungerer det:

• Bedrifter donere varer, tjenester eller gavekort (verdt minst 1.000 kroner) som samles i en stor vareauksjon på KBKs nettsider. Der ligger de med bilde og logo fra bedriften.
  • For bedriftene er det en fin anledning til å promotere sitt eget merkenavn, få oppmerksomhet rundt en spesiell vare og å støtte KBK uten å gi penger direkte.
  • Varene legges ut til en langt billigere pris enn vanlig utsalgspris, og man kan gi bud på varene i perioden 1.–8. juli. Den som har det høyeste budet når auksjonen avsluttes, får kjøpe varen.
  • Budvinner får faktura eller Vipps-krav fra KBK etter auksjonen. Budvinner viser til betalt faktura/vipps og henter sin vare direkte hos bedriften som har donert varen. Inntektene av salget går i sin helhet til KBK.

Vi håper mange bedrifter blir med på laget, og at vi får en innholdsrik vareauksjon når den starter 1. juli!