Bli med KBK i borgertoget

Alle med et hjerte i KBK er velkommen til å gå under vår fane på 17. mai! Endelig skal vi få feiret nasjonaldagen slik den hør og bør!

Det er 16. mai, og vi er klare et heidundrede oppgjør mot Strømsgodset.  Det blir liv på tribunene og folkefest på stadion.

Har du enda ikke kjøpt deg billett til oppgjøret trykker du her.

Folkefest blir det også dagen derpå - da hele Norge endelig skal feire nasjonaldag og 17. mai med pamp og prakt igjen!

I tradisjonen tro skal KBK selvfølgelig være godt representert i borgertoget som marsjerer klokken 16.00 fra Politimester Bendixens gate.

Oppmøte 15.45 og avmarsj 16.00 til saluttskuddene fra Bautaen. Vi er nummer 21 i borgertoget, bak Ynglingeforeningens Musikkorps.

Laget For Lidenskap ønsker alle med et hjerte i klubben velkommen til å gå sammen med oss i årets borgertog!

Ansatte, spillere, frivillige, supportere, styre og stell - vi håper å se dere alle sammen!

Gjerne still med KBK-effekter, sammen skal vi farge toget mørkeblått!

Det e vi, som e, fra Kristiansund!

#KBK #LagetForLidenskap