Bortekampvisning på puben og kamp på kunstgresset

På søndag kan du se Kongsvinger–KBK sammen med andre supportere på Slatlem Corner, eller støtte KBK 2 fra tribunen på Nordmøre stadion. Begge kampene har avspark kl. 15.

Tre av KBKs lag skal spille kamper i helga. KBK Kvinner er først ut, med bortekamp mot Volda lørdag kl. 14. Dette er et oppgjør i fylkessluttspillet, og det er en viktig kamp mot topplaget fra Sunnmøre.

På søndag skal både KBK og KBK 2 i aksjon, og det blir mulig å følge lagene fra Nordmøre stadion.

A-laget skal til Kongsvinger for å kjempe om viktige poeng i opprykkskampen i OBOS-ligaen. Hjemme i Kristiansund skal KBK 2 ta imot Kolstad i Norsk Tipping-ligaen (3. divisjon).

Begge kampene har avspark kl. 15. For dem som vil følge KBKs kamp mot Kongsvinger, så er det bortekampvisning på Slatlem Corner fra kl. 13.30. Her er det åpent for alle som vil se KBK-kampen sammen med andre supportere!

For å se KBK 2 mot Kolstad på Nordmøre stadion, så er det inngang på Notar-tribunen. Billetter selges i døra og koster 100 kr for voksen, 50 kr for student/honnør og gratis for barn. Har du sesongkort til KBKs kamper i OBOS-ligaen, kommer du inn gratis ved å vise fram dette.

bortekampvisning.jpg
Slatlem Corner åpner for bortekampvisning fra søndag kl. 13.30. Avspark er kl. 15.00.