Bortesupporter på Stabæk - KBK

Søndag 21. november kl. 17.00 møter KBK Stabæk på Nadderud Stadion. Vi er klare for å gi jernet i den 27. Eliteserierunden, er du?

Har du mulighet til å ta turen, enten det er fra Nordmøre eller fra Østlandet, blir vi superglade og stolte over at dere kommer for å heier oss frem i sesonginnspurten.

Info om bortebilletter

Voksen: 200 kr
Barn/student/ honnør: 100 kr

LINK TIL BILLETTER HER

På Nadderud stadion er det kun bortesupportfeltet som er for bortelagets tilhengere. Dette er stedet om du vil ikle deg bortelagets effekter eller heie på bortelaget.

På Hovedtribunen (Felt 101-206) og Stabæktribunen (Felt 300 - 306) vil ikke bortelagets supporterutstyr være tillatt.

Se høydepunktene fra når Stabæk gjestet Kristiansund Stadion

Oppgjøret i august endte hele 5-1, og vi hadde mål fra 5 forskjellige målscorere! Snorre Strand Nilsen, Bendik Bye, Sander Kartum, Agon Mucolli og Oskar Siira Sivertsen la alle ballen i nettet i hjemmekampen. Vi håper på en knallgod kamp for oss også denne høstettermiddagen.

#lagetforlidenskap #KBK