Broholm blir med videre

Utlånsavtalen er forlenget.

Kristiansund Ballklubb og Rosenborg Ballklub har kommet til enighet om å forlenge utlånsavtalen for Marius Sivertsen Broholm.

Midtbanespilleren kom på lån til KBK i mai, og avtalen hadde i utgangspunktet varighet fram til 13. juni.

Nå er det klart at Broholm blir i Kristiansund fram til sommerpausen, og får altså med seg kampene mot Åsane, Hødd og Raufoss før han returnerer til Trondheim.

– Vi er glade for at Marius blir værende en stund til. Vi har et godt samarbeid med Rosenborg, og dette er vinn-vinn for alle parter, sier Eirik Hoseth, sportslig leder i KBK.

Selv om Broholm kun har vært i klubben i én måned til nå, har han rukket å spille åtte kamper i en travel periode med fem seriekamper og tre cupkamper.