Christoffer Aasbak forlenger!

Kristiansund Ballklubb får også i de tre neste årene gleden av å se vår eminente venstre back Christoffer Aasbak i mørkeblått.

Tirsdag skrev Christoffer under på en ny kontrakt som gjør at Christoffer er KBK spiller til 31.12.2024.

Sportslig leder Wiik forteller at det har vært en god dialog lenge og at dette er en signering som gleder.

«Han er en leder på og utenfor banen og han er en kulturbærer. Han står for lojalitet og hardt arbeid, verdier vi setter høyt i KBK».

Christoffer kom til klubben etter opprykket i 2016 og har nå 118 kamper for KBK. Vi gleder oss til fortsettelsen.

Selv smiler han bredt og sier han er klar for 3 nye år.

"Æ glær mæ som bare det til å spæll foran det fantastiske publikumet her i 3 nye år. Æ har vært her siden 2017 og har så løst å vinn nokka med den her fantastiske klubben" sier Christoffer Aasbak.