Christoffer Aasbak forlenger med KBK

Christoffer Aasbak forlenger sin kontrakt med Kristiansund Ballklubb for to nye sesonger. Både klubb og spiller er veldig fornøyd med avtalen.

- Christoffer Aasbak er en spiller som vi er svært glad for å kunne forlenge avtalen med nå. Det gir trygghet til klubben og han for sesongen vi er i og for neste seong, sier sportslig leder Kenneth A. Leren.

Aasbak kom til KBK i 2017 og har vært en bestydningsfull spiller for klubben på banen og i garderroben.

- Jeg er veldig glad for å kunne forlenge. Jeg stortrives her og føler jeg har fått tillit. KBK har utviklet seg for hvert år og det har jeg også som spiller. Dette spennende prosjektet vil jeg fortsatt være med på. Jeg har stor tro på at vi vil gjøre en kanonsesong i år, sier Christoffer Aasbak.

Les også om flere nye avtaler i lenkene til høyre.