COOP FYLLER KRISTIANSUND STADION

Dette blir tredje gang Coop hjelper oss å fylle stadion. Nå blir det endelig Tromsø-kamp og vi får gjennomført som planlagt. Coop har valgt å sponse 200 billetter (sitteplasser) som de deler ut til kunder på Coop-butikkene i Kristiansund!

Kunder som er innom Coop-butikkene i Kristiansund mottar disse billettene (maks 4 pr kunde) og dette gjelder så langt lageret rekker.

I disse tider sliter vi med å fylle opp stadion, og nå er tiden kommet for å gi laget all den støtte som trengs. Coop har derfor valgt å støtte Laget for Lidenskap og deler ut billetter til KBK - Tromsø.

Kunder som er innom Coop-butikkene mottar disse billettene (maks 4 pr kunde) og dette gjelder så langt lageret rekker.

Butikkene dette gjelder er Coop Mega på ALTI Storkaia, Coop Prix på Storbakken, Coop Extra og Coop Bygg på Løkkemyra.

Legg handleturen til Coop i morgen og kom på kamp. Kampen spilles på Kristiansund Stadion onsdag 3.august kl. 18.00.

Vi er stolte og glade i våre sponsorer og håper vi sammen skal løfte laget opp og frem!

#lagetforlidenskap #KBK