Damelaget på klubb-besøk

Ulike jentefotballag har nå fått besøk av våre damespillere som trenere.

KBK Kvinner har vært på treningene til 11 lag i samarbeidsklubbene i denne og forrige uke. Det er 160 jentespillere i alderen 6-11 år fra Kristiansund Fotball, Frei, Dahle og Nordlandet som har fått besøk. Alle de heldige lagene har fått treninger ledet av spillere fra KBK Kvinner i tillegg til invitasjon til kampen mellom KBK og Viking. Det blir med andre ord flust av jenter på tribunen på søndag!

Vi låser opp Varig jentehuset før kampen slik at de kan komme inn og se hvor fint KBK Kvinner har fått det i de nye garderobene sine. Jentehuset vil være åpent fra kl. 15.45. Kanskje skal noen av jentene ha garderobe her en dag og spille for KBK.

Vi har kost oss og hatt det veldig gøy i 11 økter og i møte med ca. 160 herlige fotballspillere. Alt er gjennomført på under to uker og det har vært utrolig lærerikt og morsomt - fremtiden er lys!

#lagetforlidenskap #KBK